josefine

josefine

torsdag 27 oktober 2011

Torsdag...

En vanlig torsdag, när man inte vart i skolan!
Inte kul någonstans att vara hemma, jag går hellre till skolan än att sitta hemma..
Kan inte påstå att de är speciellt kul.

Har inte sagt något om operationen än, men de gick iaf bra, har haft ont och vart trött i 3 dagar nu. Känns ju lite sådär, men imon ska jag till skolan hur ont jag har eller hur trött jag än är. De jobbigaste komer bli på musik, för mitt öra är inte så van vid ljud... Men så är livet, hehe. Hoppas ni mår bra iaf, :)

Min statistik!
Den har gått upp från 5 till 40 på typ några minuter, ibland är de bra att lägga ut saker på facebook. hihi, jätte kul att ni tittar på den, men kommentera gärna också, de skulle vara väldigt uppskattat.
Aja, nu ska jag börja plugga, ha de bra. hejdå =)


 
/ Jossan

Inga kommentarer: