josefine

josefine

tisdag 3 januari 2012

GLAD!

Var ju och fixade naglarna igår, erkänn att ni är lite nyfikna iaf, hihi!
Jag är så himla nöjd, tack för julklappen Louise Börjesson, världens bästa syster som ni redan vet, haha!
Ni får inte mobba mina äckliga nagelband, men jag har haft en förmåga att bita på dem när jag vart nervös eller orolig, så dom ser ut som dom gör, och nu ska jag sluta. för jag tycker inte att det är okej att få inflamationer i fingrarna, bara allmänt äckligt och fult och dessutom får man ont! Och jag har haft en inflamation en gång och de gör fortfarande ont efter det, så nej de är inte okej att tugga på dem!!
Men iaf, här är en liten bild på dem, ni får gärna kommentera vad ni tycker, skulle bli jätte glad då!
Och när jag ändå skriver så måste jag säga att min statistick går sjukt bra nu när jag bloggar ganska mycket iaf,... hahha :D GLAD SOM SAGT!!!!!!!!!! :D :D

PUSSSSHEJJJJJ // JOSSAN ! :D <33333333333333

2 kommentarer:

becca sa...

skit snygga! kommentera gärna min blogg puss<3

Josefiiiineb sa...

Åh, tack becca :D ja de ska jag göra, puss! <3