josefine

josefine

fredag 17 februari 2012

jippicalje!

hejhejhej, äntligen fredag, underbart.. Trots att vi har lov så är fredagar alltid speciella, helt underbart, idag ska jag hem till mamma. WIIEEE ! Äntligen.. Jag står helt seriöst inte ut här hemma!
En liten snorunge som luktar kiss, en tant som är irriterande som ett bi, och luktar rök!
Idag ska jag & Erica iaf träffa Erik & någon random Markus , och kanske Jessika, hell yeah! Kommer bli en bra och rolig dag förhoppningsvis!
Sen ikväll blir de mys & tag hemma hos mamma, för imon ska jag till bodaborg, jeeeehhhaa!

Känner att de inte blivit så mycket bloggande denna veckan, men de kan jag inte hjälpa för jag har haft ett liv, konstigt. SVAR, NEJ=?!?!!
Men vi hörs imonkväll kanske, får se om jag orkar, ha de bra, hejdå! :*




Inga kommentarer: