josefine

josefine

torsdag 29 mars 2012

:'(

Vart tog du vägen egentligen?
Var tog vår vänskap vägen?
Var tog kärleken vägen?

Otto Olsson! Hur mycket vi än bråkat så har vi ändå blivit vänner igen! Utan dig hade jag aldrig klarat mig en minut till, vi har gjort mycket tillsammans. Skrattat, kramats, haft fet bäst, funnit kärlek, visst jag kanske inte va din första bästa kärlek! Men du va min! Du är en kille jag alltid kommer att komma ihåg hur lite vi än träffas nu! Du är den bästa killen jag vet hur elaka vi än vart mot varann, hur mycket jag än OGILLAT dig har jag fortfarande haft tanken om att jag älskar dig! Du är hur underbar dunderbar som helst, och värd det bästa! Jag skulle kunna göra mer än allt för dig, om du bad mig om nått som värt de bästa skulle jag gärna gjort det, men på de långa avståndet vi har mellan varandra blir allt mycket svårare! vi snackar aldrig, jag får aldrig dina underbara kramar, ingenting!
Otto, kom hit snart, jag behöver dig! ♥


Inga kommentarer: