josefine

josefine

tisdag 8 maj 2012

dag 02 – min första kärlek



dag 02 – min första kärlek


dag 03 – mina föräldrar


dag 04 – det här åt jag i dag


dag 05 - 10 saker du inte visste om mig


dag 06 – 5 tändande respektive avtändande saker


dag 07 – min bästa vän


dag 08 - din favoritshow


dag 09 – min tro


dag 10 – det här hade jag på mig i dag


dag 11 – mina syskon


dag 12 – i min handväska


dag 13 – den här veckan


dag 14 – vad hade jag på mig i dag?


dag 15 – mina drömmar


dag 16 - tio saker jag inte kan leva utan


dag 17 - 10 saker om dig själv


dag 18 - smink du använder


dag 19 – detta ångrar jag


dag 20 – den här månaden


dag 21 - favoritstaden


dag 22 – dom tio snyggaste killarna


dag 23 – det här får mig att må bättre


dag 24 – det här får mig att gråta


dag 25 - produkter du använder


dag 26 – mina rädslor


dag 27 – min favoritplats


dag 28 – det här saknar jag


dag 29 – mina ambitioner


dag 30 – vad har du hunnit med denna månaden?




Min första kärlek va egentligen när jag va liten, men då visste man ju inte riktigt vad de var, men han hette iaf Lucas Nilsson, jag va hur stolt över de som helst, för vårt förhållande höll i 6 månader, från 1 september 2007 - 9 februari 2008! Men de va inte riktigt min första kärlek som jag fattade vad som egentligen är kärlek! Ni vet ju själva hur de va när man va liten! 

Men sen nu när man är lite äldre så vet man lite mer, vad som händer i kroppen, alla känslor!
Så min absoluta första kärlek måste vart Otto Olsson!
ibland kan jag känna att jag fortfarande gillar han, att jag saknar han! Men inte på de sättet! Men jag och otto passar bra som kompisar, inte mer än så!
Vi träffades iaf första gången hemma hos Erica och satt i hennes säng och typ "lekte" med någon vibrerande sak, sen hångla vi i ungefär 3 timmar, väldigt mysigt ^^,
du är en fin kille och världens bästa kompis!



Lucas Nilsson!
Otto Olsson!

Inga kommentarer: