josefine

josefine

söndag 24 juni 2012

Jag saknar dig...

Kimm Svensson!

Världens bästavän!
Vi har inte träffats på hur länge som helst.. Men de är dock pga mig.. Jag skrev till dig vad jag tyckte, men de va ingen annan som vågade.. Jag får ta den skiten... vad du än väljer.. Att vara min vän..? Eller lämna mig.. bara tanken får mig att gråta..
Du va den i bästa i mitt liv.. Jag kunde berätta precis allt för dig... men nu vet jag inget längre.. Jag vill bara spola tillbaka tiden till så som de va innan..
Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få dig, skulle kunna ge dig hela världen om jag kunde! Du är guld värd och inte värd mig.. Jag förstår om du hatar mig... Men vad som än sker så kommer jag alltid att älska dig! Du är en underbar vän och en sån som alla borde ha!

Inga kommentarer: