josefine

josefine

fredag 29 juni 2012

tjolla

tjing tjang tjong snoppen har betong! Kom typ in för en timme sen, har vart ute och gått en halv mil, och sen cyklat på träningscykeln i en halvtimma!
Tycker faktsitk att jag är lite duktig iaf! Nu ska jag försöka hålla detta tills jag får börja gymma, om jag nu får det då..

Annars har jag faktiskt inte gjort ett skit idag, vart hemma och tagit de lugnt.. busade lite med sötnosen, och gosade med sjuklingen (egon).. Han har jag också vart ute med ett antal gånger...
Sen skulle jag vart med Erica idag, men så blev de ju inte.. För Anna hade mitt busskort, och de va ju inte så bra :(
Men nu ska jag gå in i duschen, ha en fin kväll, vi kanske hörs igen.. annars så ska jag kolla på skräckfilm vid 22.55 på 5an sen! Wiii.. om jag vågar då alltså.. ;/

Inga kommentarer: