josefine

josefine

torsdag 5 juli 2012

Problemet till varför jag började bita på mina naglar är pga killproblem!
Jag måste säga att jag umgås häldre med killar än med tjejer!
Killar snackar inte skit
Killar är roliga
Killar är bara helt enkelt bäst!
Men nu snackar jag om dom som man bara har som kompis och inget mer!
Jag har sagt många gånger att jag hatar killar eller hur? Men vet ni.. De är såna killar som bara uttnyttjat mig.. sagt att jag är den vackraste flickan i världen, sagt att jag är de bästa som hänt dom osv.. ni vet killars repliker... Men jag har svårt för att ta emot det, jag tror inte på när någon säger de längre.. Även fast jag vet att jag har en fin insida som många inte vet om.. Jag må vara ful, tjock och jobbig! Men insidan är vacker! Lär känna mig och sen kan du komma och säga vad du tycker om mig!
Bara på 10 månader har jag blivit uttnyttjad av 5 olika killar så att säga.. Jag har inte direkt älskar någon av dom, för att jag vet att jag inte borde göra det! Men en av dom,(simon) älskade jag, men han hatar jag verkligen nu.. Han krossade mitt hjärta tillräckligt mycket för att inte ens få en andra chans..
De jag vill ha sagt är att jag älskar killar, men de finns typ 10 tjejer som jag verkligen jätte gärna umgås med, och de är för att dom är trogna vänner som aldrig snackar skit, eller iaf inte om mig eller någon annan av mina vänner!

Erica Kullander ♥
Kajsa Johansson ♥

Josefine Gillisson ♥
Linnea Sjöholm ♥
Sophie Randau ♥
Tasneem Fahd ♥
Emma Anner ♥
Linn Josefsson ♥
Madde Berggren ♥
Lisa Axelsson ♥

Det finns fler, men dessa tjejer är de något speciellt med! Kärlek till er!

Inga kommentarer: