josefine

josefine

lördag 28 juli 2012

♥♥

En liten plutt del av min sommar har sett ut såhär! Helt underbart vad allt har vart bra! Nu är de Gotland kvar och sen ska jag tillbaka till mitt vanliga liv! UMGÅS MED VÄNNER! så om ni vill träffas får ni faktiskt höra av er!♥

Första bilden: Jonte Alsed!
Andra bilden: Lollo & Jag!
Tredje bilden: Casper & Sebbe som trappar på båten, och jag som ligger och solar!
Fjärde bilden: Hugo Cederholm!
Femte bilden: Ulrik Munther!
Sjätte bilden: Danny Saucedo!
Sjunde bilden: Anton Ewald!
Åttonde bilden: Någon från rix fm!

Nionde bilden: Jag & Jenna!
Tionde bilden: Elin & Jag!
Elfte bilden: Jag & Jessika!
Tolfte bilden: Jag & Erica!
Trettonde bilden: En kattunge från Jan & Sofia!
Fjortonde bilden:
En kattunge från Jan & Sofia! 
Femtonde bilden: En kattunge från Jan & Sofia!
Sextonde bilden: Grise knoa!


Inga kommentarer: