josefine

josefine

tisdag 24 juli 2012

Casper Modigh! ♥

Broooooder!
Vafan skulle jag göra utan dig vid min sida?
Kommer du ihåg dom dagarna då jag sagt att jag inte vill leva längre, dom dagarna jag mått som sämst... Alla dom gångerna och många fler! Så är de du som hjälpt mig igenom det! Dina ord, dom är bra för mig! Dom är hjälpsamma på alla sätt! Även fast du säger att du inte är så "bra" på att snacka om saker, så är du det! Du får mig ALLTID att le vad du än gör & vad du än säger!
Du är en av dom allra bästa i mitt liv vad någon än säger! För du finns där dag som natt, hela tiden! Frågar alltid hur man mår, lätt att prata med och jag har verkligen sagt allt till dig!
Sådär mycket som du finns för mig, exakt så mycket finns jag för dig vad som än händer!
Du är också en av dom som sätt mig som allra argast, mest ledsen, glad, och helt enkelt mitt vanliga jag!
Och jag är så tacksam över att vi är rätt lika på något sätt och att vi kommit så nära varann som vi gjort trots att vi va omogna och slogs för några årsen .. Betedde oss verkligen redigt omoget...
tack för all hjälp igår kväll också, utan dig då vet jag inte vad jag hade gjort! Du är bäst!
 






 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jossan, om du någon gång känner att du mår dåligt. och inte kan prata med familjen. Så vill jag att du ska veta att du alltid kan prata med mig. :) Det är bara att slå en pling!! Jag var ju som din extra syster när du var lite ;). Kan vara skönt att prata med utomstående av familjen ibland oxå. :) // Tess the best<3

Josefiiiineb sa...

Åg, tess! Tack så jätte mycket! <3