josefine

josefine

måndag 30 juli 2012

Förlåt..

Hej alla fina läsare!
Internet ville inte funka igår när vi kom fram, men nu har pappa fixat det och jag är lyckligast i världen! Känner verkligen inte för att blogga från mobilen.. haha, de går inte ens på min tegelsten! ;)
Igår åkte vi iaf från oskarshamn vid 9 tiden tror jag för att åka till båten som gick 10.50! Och den båten är den tråkigaste i världen antar jag... Fanns verkligen inget att göra förutom att läsa/sova och titta ut över havet... Hade ingen säning heller typ :o och då är det illa.. jag klarar mig inte utan att smsa.. Och ni vet ju själva hur det är.. Folk hör alltid av sig när man inte har någon säning eller ska sova osv.. Aldrig annars.. Men jag svarade alla så fort jag kunde! :)

Och idag har vi i stort sätt solat och badat. Riktigt asum må jag säga. Fast inte i havet, utan i en liten mysig och varm sjö här på gotland.. Och nu ska vi strax käka lite, sen vet jag inte mer, men jag hör väl av mig senare idag! Ha det bra, ni är bäst!

Inga kommentarer: