josefine

josefine

fredag 13 juli 2012

hihi, aww!

Jag är så kär!   Jag är så kär, är så glad att du är här
i mitt hjärta finns ju bara du och jag.
Jag är så kär, är så glad att du är här
jag finns alltid för dig här
du är mig kär.
 
Jag samlar mod och ingen
såg att solen kommer ut.
Den strålar ner på dig och mig
kom med mig nu och njut
Jag håller visarna på
alla jordens klockor nu.
För tiden måste stanna
för här finns bara jag och 
 
Jag är så kär, är så glad att du är här
i mitt hjärta finns det ju bara du och jag.
Jag är så kär, är så glad att du är här.
Jag finns alltid för dig här
Du har mig kär
 
Jag samlar mod och ingen
såg att solen kommer ut.
Den strålar ner på dig och mig
kom med mig nu och njut.
 
Jag är så kär, är så glad att du är här
i mitt hjärta finns det ju bara du och jag.
Jag är så kär, är så glad att du är här.
Jag finns alltid för dig här
Du har mig kär
  Kramsången 
Du är min största skatt
Du gör mitt hjärta glatt
Och när vi kramas är jag din
Din kramis, din kanin
 
Du är så söt jag blir så glad
Vi kan kramas varje dag
Du är så söt och det jag vill
Är att få en kram kram till


Min kärlek är så stor
Mitt hjärta du bebor
Och när vi kramas är jag din
Din kramis, din kanin

Du är så söt jag blir så glad
Vi kan kramas varje dag
Du är så söt och det jag vill
Är att få en kram kram till

Och om du reser bort

Blir längtan väldigt kort
För jag är alltid vid din sida
Din kramis, din kanin

Du är min största skatt

Du gör mitt hjärta glatt
Och när vi kramas är jag din...


Jag kommer verkligen ihåg dessa låtar, man lyssnade jämt på dom innan, och nu hittade jag en gammal spellista och dom va med, så sjukt gulliga!


Inga kommentarer: