josefine

josefine

tisdag 10 juli 2012

Min andra, men bästa kärlek!

Jag tvingar ingen att läsa detta.. Men jag vill skriva av mig! Jag är ingen såndär person som gnäller över sitt liv, har psykiskaproblem eller nått sånt! Men från igår så har allting bara känts så overkligt! 

Det hela började med att jag hade en dröm om Simon, Tim, Erica och mig!
Jag och Erica skulle upp till hemköp för att handla åt våra föräldrar.. Och självklart kommer Tim och Simon där.. Inget jag direkt visste om eller ville.. Jag fick ångest panik och ville springa bort.. men istället blev jag överlycklig och sprang fram till Simon för att säga hej, och samtidigt springer han mot mig... Jag hoppar upp på han och han säger hur glad han är för att få se mig igen! Och jag grät av lycka!
Vi gick iväg en bit mot stationen.. och pratade igenom allt som hade hänt, alla rykten som sas, men inte va inte ens sanna.. Han bad om  förlåtelse och allt va bra igen, vi gick tillbaka till hemköp för han skulle va med tim hela dagen och jag och Erica skulle handla!
Simon kom fram och kysste mig sådär mysigt och sen gick han! Jag va den lyckligaste i världen!
När vi hade handlat och hem & lämnat maten så åkte vi till stan igen, och jag tänkte att allt de Simon sa, de sa han bara för att han visste att jag skulle bli glad.. Men så när vi kom till stan igen.. Vi gick runt och jag får syn på Tim igen.. Men vart va Simon? Jo han gick bakom oss.. Han ropade på mig och jag vände mig om med ett leende! Vi stod och pratade länge, mycket länge! Sen säger Erica att hon måste hem. Så vi gick till busshållplatsen.. Simon tar min hand och säger att han är lycklig med mig! sen frågan han om jag ville följa med till han, och ja.. De är väl klart man säger ja? 
Så vi åkte hem till han, mös, kollade film och hade roligt tillsammans! Mitt liv va underbart! 

Sen vaknade jag.. Och hade nästan tårar i ögonen för att de bara var en dröm.. Så jag va verkligen tvungen att gå ut med Egon, rensa tankarna och sånt där.. Men de hjälpte inte.. Den enda stunden som jag verkligen va sådär riktigt glad igår, de va när vi va på stan, jag Erica och Jonas! vi skrattade, töntade oss och hade bara riktigt kul.. Menmen.. Livet är ju inte alltid lätt även fast man kanske alltid vill det!

Inga kommentarer: