josefine

josefine

onsdag 22 augusti 2012

bara lite damp.. (a)

Allt handlar endast om skolan .. 
Jag har för det första fått byta kub.. Alltså vi har olika kuber..
Blå = bästa kuben!
Orange = Helt okej!
Grön = Suger åsnesvans.. -.- 


Och vilken kub tror ni jag hamna i?
Jo jag hamnade i grönkub? Jag hatar den? Jag har vart i blå 2 år irad? Och vart i helvete kom reglen om att byta nu helt plötsligt?
Allt händer oss 97.or.. Jag hatar det!

För det andra.. När vi började 7an så stängde kiosken.. Så man kan inte köpa läsk? Mer än loka inne i lilla kiosken vi har i skolan.. 

För det tredje.. Min klass kommer inte ha slöjd tillsammans med 9.b.. Vilket vi hade i 8.an?
För det fjärde.. Vi kommer ha en av skolan mest sämsta och jobbigaste lärare, vilket gör mig riktigt förbannad.. 


jag pallar inte.. Jag vill ha det som de va innan.. Allt va iaf bättre då.. -.- Jag har ännu inte sätt schemat än.. Men de får jag göra imon.. Och är de dåligt.. Då hänger jag mig hellre!

Inga kommentarer: