josefine

josefine

tisdag 7 augusti 2012

Bästavän!

Tänkte ta mig tid och skriva något fint om min bästavän! Jag menar, hon är ju den bästa jag har, en som verkligen bryr sig om allt & som hör av sig jämt, så fort hon märker de minsta av att jag mår dåligt så messar hon! De minsta hon mår dåligt messar hon! Och jag gör självklart tvärtom!


Erica Kullander?
Du fattar inte hur glad jag är att ha dig vid min sida, du lysser upp mina dagar som om dom vore nya! Du gör allt så mycket bättre! du hjälper mig i alla lägen, finns där hela tiden, säger som du tycker, säger emot alla andra! För det är du som vet, de är du som vet vad som hänt med allt och alla! Och jag lyssnar på dig, sen att min hjärna inte vill fatta, det är en annan sak.. Jag kämpar mer och mer för varje dag! Men när folk ska fråga hela tiden. "hur går det med simon?" , "har ni pratat något?" , "känner du något?" osv.. så blir allt värre! För de är där i de läget jag försöker lyssna på dig, för du är nästan den ända som tycker som du gör!

Jag kan faktiskt inte hitta en bättre vän än dig! Vår vänskap har vart trogen i 7 år snart! Jag älskar dig fina vän! Vi har grymma minnen och fler ska det bli!
Jag är dock orolig för att du en dag ska komma och säga att du inte vill vara min bästavän längre! Och de skulle jag aldrig klara av, med tanke på allt vi har gemensamt!
Jag säger det ännu en gång, jag älskar dig!





















Inga kommentarer: