josefine

josefine

onsdag 8 augusti 2012

Branten 2007-2009

Jag saknar er så himla mycket!
Alla minnen!
Alla dagar!
Alla bråk!
Alla förhållande!
All vänskap!
Alla skratt!
Alla tårar!


Vänner..
hur lite vi än pratar nu, så kommer jag alltid att minnas er som om de va igår vi satt i rinken och snackade!
Jag kommer minnas er som mina bästavänner och inget annat!
Ni va de bästa jag hade! Jag kommer ihåg många av våra stunder! De finns inga ord för hur kul vi hade det!
Våren/Sommaren 2007 då jag flyttade till branten första gången.. Tänkte jag att de här stället är sjukt tråkigt! Men så kommer Jessika en dag och pratar med mig, och sen helt plötsligt kände man varenda en!
Ni är fantastiskt bra allihopa!
Jag glömmer heller aldrig min, Erica och Jessikas låt som vi gjorde till er! Ni fick nog aldrig höra den, men bra va det!

-Han heter O, O, L, L , ja.. viktor och kid dom är våra bästavänner! 

Och när jag flyttade där ifrån kände jag att de blev tungt i bröstet.. men de gick ju bra, vi träffades ändå! 
Vi tjejer kollade på er när ni spelade i rinken, vi spejade på er, vi jagade er med cykel, vi körde 13-0, vi hade så himla kul! 
Endel av oss hånglade lite då och då.. och ibland va vi till och med tillsammans.. vi bråkade som gifta par allihopa, men de gick ju över nästa dag! Vi bytte tuggumi.. vi kaste äpplen på varann.. Alltså de går inte skriva upp allt vi gjorde!
När jag flyttade dit igen så blev allt normatl, vi spelade fotboll dagarna in och dagarna ut, och hade kul! 

Men nu? Ja.. nu träffas vi nästan aldrig.. De är hemskt! Jag saknar er så sjukt mycket! Vi bor långt ifrån varandra.. Vi pratar inte längre? 
Killar? Ni är dom bästa som finns i alla lägen, ni är grymma! De finns inga bättre! Isf får man leta länge! För ni gjorde min barndom till den bästa!
Jag älsakr er! 
Och tjejer? Vi träffas ju fortfarande, och ni gjorde också min barndom till den bästa man kan ha!
Jag älskar er!

Otto Olsson
Olle Nilsson
Linus Johansson
Lucas Nilsson
Kid Hellström
Viktor Larsson
Tom Fallkvist
Simon Fallkvist
Erica Kullander
Jessika Bennfors
Kimm Svensson
Kristoffer Drupe-Höög

Inga kommentarer: