josefine

josefine

måndag 6 augusti 2012

Godmorgon!

Godmorgon, bloggade aldrig igår, men orkade verkligen inte det! Kom hem typ halv 11! :)
Aja, såhär va det!
Vi gick upp vid 8 för att städa och packa klart det sista från huset, sen åkte vi ner mot båten vid halv 11 typ! Sen åkte vi från gotland halv 12, så 3 timmar uppe på soldäck va ju helt okej! :) Sen så åkte vi från oskarshamn vid halv 3 då, och mot målila där vi stannade för att äta, sen så åkte vi därifrån vid typ 5 eller nått, så va vi i jönköping vid 6 halv 7 kanske! Och då släppte pappa va mig hos mamma så jag kunde hämta lite grejs, och så pratade vi och sånt! :)
Sen tog jag bussen ner till stan runt halv 9 typ för att möta upp bästavännen! ERIIIIIIIIIIICA! hon fick också sin present som jag aldrig hade orkat vänta med att ge till hennes födelsedag! ;) haha, bästavän-halsband med våra namn i! :D hihi, gulligt (a)
Sen satt vi nere i stan till typ 21.55 för att ta bussen hem till mig och sånt!
Och nu har jag typ precis vaknat :) Och ska snart gå in och lägga mig igen, trött!
Men vi hörs nog senare ^_^

Inga kommentarer: