josefine

josefine

tisdag 14 augusti 2012

Jag vill också..

Jag vill också ha en pojkvän.. 
en sån som man kan hitta på allt tillsammans med. 
en sån som vågar pussas/kramas framför kompisar/familj.
en som inte bara vill ha sex.
en som man kan skojbråka med..
en som verkligen visar hur mycket man betyder för han.
en som visar mg framför sin släkt, för sin familj, för sina vänner.
en som kan hålla mig i handen när vi går på stan.
en som kan skriva god natt till mig varje kväll.
en som är glad över att ha mig som flickvän.

Tänk va mysigt att kunna ligga och mysa med en som man verkligen älskar en och som älskar en tillbaka.
Tänk va mysigt att få veta att personen man har bredvid är lika kär som än själv!
Tänk er att känna de där pirret i magen när man får ett gulligt sms, när man ska träffa personen, när han säger något som är jätte gulligt!
Tänk er att ni känner att hjärtat slår några extra slag för att man tycker om personen!















Inga kommentarer: