josefine

josefine

torsdag 9 augusti 2012

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - ja
Har du någon tjej/kille just nu? - neeej
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dej? - ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - nja..
Vem kysste du senast? - kommer faktiskt inte ihåg.. xD
Vem kramade du senast? - pappa
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nej, helt blåst eller?

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Ohja!
Har du bra betyg? - ahveeest!
Har du fått göra ett omprov någongång? -hahahahahahah, JA!
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - jappsidapps!! :)
Sköter du dej i skolan?- jaojao!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - hahahha, ja? :O
Haft mobilen på lektionstid? - ja?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - najn!

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - min riktiga familj är vi 5.. sen har jag ju sånadär halvsyskon och sånt! :)
Bor du tillsammans med dina biologiska föräldrar? - ja. men dom är skilda dock..
trivs hemma? - nja, ibland så!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - japp! ellerrymt kan man kanske inte säga, men stuckit för det vart jobbigt..
Har skrikit och slagit din mamma? - slagit henne har jag nog aldrig gjort, men skrikit på henne har jag allt..
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - hehe..
Har du kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ja, men de va på skoj!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Att jag gör, de är de bästa jag har!

VÄNNER:
Du har vänner? - Att jag har!
Du brukar vara med? - Jessika, Kimm, Lisa, Erica, Hugo, Jonte, Koffe, och många många mer!
Vem/vilka var du med sist? - Jessika <3
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja, absolut!
Är det okej att ha kill-kompisar? - ja, de finns inget bättre!
Har du pussat någon av dina kompisar? - Ja?
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - är du dum i huvet!??
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - njae..

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Never!
Putar med läpparna? - Nej? bara på skoj!
Använder foundation på läpparna? - nej!
Super dej packad varje helg? - nej, ALDRIG druckit!
Du har kysst en tjej? - nej..
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - nej?
Ditt hår är knallblont? - nej, jag är brunet!

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - smakat!
När drack du alkohol senast? - veet väl inte jag?
Vem bjöd dej på alkohol? - vet inte.. jag har bara smakat? typ jörgens cider eller nått
Vad var det för sorts alkohol? - cider
Brukar du dricka alkohol? - men nej!
Har du druckit öl? - smakat på de bajset
Tycker du om öl? - BLÄÄÄÄÄÄÄÄ! smakar som bajs luktar..
Har du varit full? - men nej!

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - nja..
När grät du senast? - tisdags
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - men nehe? att jag har.. :'(
Du har slagit ner någon? - nej! jag är en snäll flicka!
Du har skadat någon med flit? - nej!
Har du någon gång velat döda någon? - nja..

ÖVRIGT:
Film? - dirty dancing, grease, dear john, step up och många mer!
Musik? - ALLLLLLT, typ..
Lyssnade senast på? - fun - some nights

VÄNNER/FAMILJ/DIN KLASS
Är du vän med någon nu som du egentligen vill bryta kontakten med? - japp
Har du snackat skit bakom ryggen på en vän? - ja, de har alla
Har någon i din familj gjort något riktigt kriminellt? - inte va jag vet iaf
Vem i din klass umgås du helst med hemma? - helst? - emma, linn, madde, hanna, mia, <3
Har du snott en väns pojk/flickvän? - nej!
Hade du kunnat göra det? - nej
Vem av dina vänner litar du mest på? - Jessika, Kimm, Steff, Lisa, Erica!
Är dina föräldrar skilda? - ja, tyvärr..
Väljer du dina vänner framför din pojk/flickvän? - vet inte, jag är singel livet ut! :D
Trivs du i din klass? - att jag gör!
Vem är bäst, mamma eller pappa? - mamma & pappa!
Litar du på dina närmaste vänner? - yezzzzzzzz

KÄRLEK/SEX
Har du haft sex med mer än 5 personer? - nej..
Är det viktigt att ha känslor för den man har sex med? - ja
Har du haft ett seriöst förhållande? - ja?
Vill du vara singel? - nej..
När kysste du någon sist? - sommras.
När hade du senast sex? - i mitt förra liv ;)
Vad tycker du om romantik? - mysigt, gulligt, underbart!
Hade du kunnat ha sex med en kändis? - japp!
Hade du kunnat ha trekant? - nej men fyfan va vidrigt!!!!!!!!!!!!!
Har du varit otrogen? - ja, när jag va liten!
Har någon varit otrogen mot dig? - japp
Vad anser du att otrohet innebär? - när man pussar en annan när man har tjej.
Gillar du någon just nu? - ja, tyvärr...

DIN MOBIL
Vad står det i det senaste skickade smset? - nej, verkligen inte! :)<3
Vad står det i det senaste mottagna smset? - är de eran bil? :)<3
Vilka finns i din inkorg? - Olle, Erica, Jeesika, Kimm, Otto, Wille, Tim och mååååååååååånga mer! :)
Vilka finns på din "mottagna samtal" lista? - många personer
Vad har du för bakgrundsbild? - mitt tema..
Vem smsar du oftast med? - tim, wille, erica, jeesika, kimm och många mer!
Ringer du hellre än att smsa? - ibland...
Vem är den 12:e kontakten? - Pappa
Vad tycker du om den personen? - han är bäst,! <3
Vilket nummer raderade du senast? -  vet väl inte jag? jag gör typ aldrig sånt..
Brukar du trycka upptaget/ignorera samtal när någon ringer endast för att du inte orkar prata med den personen? - japp..  
Vad har du för ringsignal? - sony ericsson låten xD

Inga kommentarer: