josefine

josefine

söndag 16 september 2012

Bloggat dåligt...

Förlåt för mycket mycket dålig uppdatering!
Men för det första så är jag helt körd, trött, osv.. Men de går säkert över det också!
För det andra har jag umgåtts med Jessika sen i torsdags, tummen upp för det! 
För det tredje så är jag lite bloggtrött, och de får man faktiskt vara ibland!

Min helg har vart både bra och dålig..
som ni vet så  har jag vart med Jessika, torsdag till fredag, va även i skolan i fredags.. 
Sen så åkte jessika hem till sig och jag till mig, sen kom hon till mig igen!
Sen så firade dom mig lite och sen typ somnade vi vid 12.. 

Sen på lördagen så gick vi upp, allting va super bra ända tills jag läste smset från Nick.. "de är bäst om vi bara är vänner nu" .. De gjorde så sjukt jävla ont i hjärtat, även fast vi inte är tillsammans så hade jag fortfarande starka känslor för killen, med tanke på vad vi gjorde förra helgen.. 
Menmen... Jag är född och van vid att vara "one night stand" eller "endags mys" .. :) 
men iaf, på kvällen hade vi iaf kul.. kuddkrig osv! :D

Och nu idag så har vi inte gjort så jätte mycket.. Max och Nick åkte någon gång vid 12 tror jag :/ och jessika vid typ halv 4.. och nu är jag alone igen.. kommer kännas tomt att inte kunna vakna upp bredvid bästavännen som alltid finns där!

Inga kommentarer: