josefine

josefine

torsdag 2 februari 2012

FML....

I hate my life and i wanna die... Jag orkar inte vara hemma mer, fattar ni hur sjukt omoget tråkigt de är eller? Har panik är sur och vill inte vara med mer!
förskyld, ont i halsen, ont i huvudet, ont i kroppen, ont i öronen, är detta ett tecken på att jag håller på attbli mer sjuk eller friskare! Har dock kommit på hur jag kan bli sjuk så lätt, mitt rum är svinkallt & då är de ju självklart att jag blir sjuk? Tur att jag åker till mamma imon och får ett varmt och skönt rum att sova och leva i! Haft hemlängtan i flera dagar... Sure jag trivs här, men de finns gränser!
Nu ska jag kolla film, hörs väl senare för jag har inget särskilt för mig annars, men ha de så bra så länge..

Mitt humör i dagens läge. FUCK för SJUK!





Inga kommentarer: