josefine

josefine

torsdag 2 februari 2012

Musik ~

Lite tips till er som har lika tråkigt som jag, älskar musik, eller bara vill njuta av lite härliga låtar, om ni inte kommer på några så har jag... Kanske inte bara är min spotify som blivit knäpp,  så nu kör jag på YOUTUBE! underbart, mehehehehe! Men här är några iaf :)
Tyck ni att dem är gamla eller nått, jag gillar dem iaf!

-Tröjan du hatar - Norlie & KKV
-Titanium - David Guetta Feat. Sia
-Flickan & kråkan - Timbuktu
-All this way - Amanda Fondell
-You learn - Takida
-We found love - Rihanna
-När jag går ner - Norlie & KKV
-Äckligt - Ansiktet
-Jag vill ha dig baby - Magnus Uggla
-Wild ones - Flo rida
-Krossa alla fönster - Maskinen
-Svalkar vinden - Den svenska björnstammen
-Someone like you - Adele
-Hangover - Taio Cruz
-In kommer ting - Kapten röd
-Set fire to the rain - Adele
-Every teardrop is a waterfall - coldplay
-Alla vill till himmelen men ingen vill dö - Laleh
-Jag kommer - Veronica Maggio
-Snälla bli min - Veronica Maggio
-Mitt hjärta blöder - Veronica Maggio
-Take Care - Drake
-Gubben i lådan - Daniel admas ray
- Don't stop believin - Journey
-The one that got away - Katy Perry
-Maraca - Mohombi


Jag orkar inte skriva fler, men här är några.. alla är som sagt inte de nyaste.. men de spelar ingen roll.. ingen musik har datum när man ska sluta lyssna!
Nu ska jag vila så att jag förhopingsvis kan gå imon!
Kanske blir något mer inlägg sen, man vet aldrig!
Hejdå så länge iaf ;*

Inga kommentarer: