josefine

josefine

tisdag 27 mars 2012

Finare får man leta efter ♥






Man kan inte hitta en finare vän!

Jessika Bennfors Åstrand!
Du är en helt fantastisk vän som jag har levt med i 6 & ett halvt år! Snart 7.
Kommer du ihåg första gången vi pratade?
Du kom där med kattsand utanför mig en kväll, då jag va ute med Egon i trädgården! Du va så gullig, även fast vi båda va lite blyga så vet vi nu nästan allt om varandra!
-Hej, får jag klappa din hund?
... -Ja, visst!
-Vad heter den?
-Egon!
-Åh, vad söt!
-Tack!
-Vad heter du?
-Josefine, vad heter du?
-Jessika!
-Okej, ska vi leka någon dag så bor jag där upp!
-Okej!

Några dagar efter träfades vi igen och var i lekparken! De va kul, vi lekte sandiman & sedan sov vi över!
Första natten och du sov under mitt skrivbord.. Hallå? helt kokko!
Sen efter några månader fyllde du år & jag hade en present till dig, tänkte sjunga för dig, men nej! du är ju redan vaken!!! KLOCKAN VAR 6!!!!!!! Jag la iaf lilla Bamze på dig och du sa..
-haha, men jag är ju redan vaken xD
-jaha, okej. skit också :(
De va så himla kul!

Tänk alla gånger vi ha fått skäll av mina och dina föräldrar för att vi har pratat, skrattat, sjungit, eller skrikit för högt! Omg, du är så himla bra!
Finare vän kan man inte hitta!
Jag hoppas vi håller ihop hela livet, jag älskar dig!
Finare får man leta efter länge!

Erica Kullander!
Vi har känt varandra i sisådär 6 & ett halfft år, i maj är de hela 7 år!
Vi har bråkat 1 gång, och de va bara allmänt barnsligt, vi va mindre och bråkade om något jag inte ens kommer ihåg!
Vi kanske inte har snackat mega... mycket de senaste, men man kan ju inte prata varje dag? Jo de kan man, men då skulle de inte finns något intressant sen!
Du är en helt otroligt fin vän som jag vill ha med mig hela livet! kom ihåg det, hoppas du vill detsamma!
Uppleva så mycket tillsammans sen när vi blir äldre! Ut och resa, och massa roligt, man kan ju iaf drömma om saker och ting!
När vi umgås känns de som vi är syskon, inte rikiga men ändå syskon på ett sätt! Du har stötta mig genom mycket, fått mig att börja om, fått mig att vilja nya saker, fått mig att gå på mina egna ben! Du är de bästa man kan hitta, hade jag aldrig haft dig som bästavän och litat på dig så mycket som jag gör, så vet jag faktiskt inte mer! Du är helt jävla underbar & jag älskar dig mest i hela världen!
Alla våra minnen, helt oslagbara! Kommer du ihåg när vi va i husvagnen, Jessika sover.. Och vi typ sitter och skrattar en hel natt åt ingenting! springer ut och kissar i skogen! Oh, herre gud. Jag kan inget annat än börja skaratta åt detta!
Vi har alltid haft kul! Vad vi än har gjort .. har vi suttit och tittat rakt in i en vägg har de vart kul! Men nu på påsklovet, de kommer bli awesome, eller typ i sommar! Jag längtar som en häst tills det! Bada, sola, skratta leva livet ! Träffa LUCAS, JONTE & ALLA DOM! det är verkligen ett måste tycker jag!
Och kommer du ihåg när vi fick skäll av busschaufören? hahha, omg.. SITT UPP I BUSSNEN. och där ligger vi i pyjamas.. (a

Kan vi ha en deal. ?

Lämna mig aldrig, för jag kommer aldrig lämna dig!
JAG ÄLSKAR DIG !! PUSS ♥

Inga kommentarer: