josefine

josefine

tisdag 27 mars 2012

LoveU


De finns dom som inte har någon alls! De finns dom som har flera stycken! De finns dom som bara har en enstacka! De finns folk till allt & endel har allt, endel har inget!
Jag har iaf en person på denna planet som får ta alla mina surigastunder, iaf nästan alla! Hon kan vara som mest sur på mig och jag på henne, vi kan slås, kittlas och ha kul! Du är den absolut finaste jag vet! Jag vet att jag s...äger så till några andra också, men med tanke på att du är min "lilla" storasyster så är du den finaste av dom alla! Vi har umgåtts med varandra sedan jag ploppade ut från mamma! Du är så grymt bra!
hur mycket du inte ville att jag skulle vara med dig när du var med kompisar när jag va liten och pillade näsan i varje filmklipp, så vet jag med mig att du fortfarande älskar mig!
Nu när vi är äldre och har mognat så har vi nästan bara kul, jag följer med dig nästan överallt, du fattar inte hur kul de är att ha en storasyster som du!
Du har gått igenom mycket, och de har vart jobbigt! Året du hade (c) så va de värsta jag vart med om! Men du va så stark att du klarade det med! Dagen när du rakat av allt ditt hår, usch, jag kommer fortfarande ihåg minnen och hur ledsen du var! Det var så sjukt hemskt! Men Louise! Jag älskar dig så himla mycket, du har gjort mitt liv till det bästa! Puss
 

 

Inga kommentarer: