josefine

josefine

söndag 2 september 2012

Filip..❤❤❤

Ni vet han filip som jag träffade på gotland?
Eller ah.. Alla vet ju inte riktigt!
Men han va en döö go kille!
Även fast vi inte lärde känna varandra så jätte bra.. Så saknar jag honom på något sätt.. Han va så himla snäll. Jag vet redan nu att jag aldrig mer kommer att träffa honom.. Tyvärr.. Men så är det! Hur mycket jag än vill, så kommer det aldrig att bli så.. Jag har letat efter han på facebook, men han finns inte.. Eller jo de gör han nog, men inte bland dom jag kollade..
Jag skulle frågat efter hans nummer.. Men så blev de inte! Mina tankar snurrade runt andra saker än att fråga efter ett nummer.. Men de ångrar jag nu.. När vi sa hejdå.. Så kändes det verkligen i hela hjärtat.. Jag ville inte gå där ifrån, men va tvungen.. Jag vill spola tillbaka tiden och kunna säga saker som jag har kommit på nu efter...
Jag vill ha en sista kram av han, av den fina filip som jag träffade på gotland! ❤

Inga kommentarer: