josefine

josefine

söndag 2 september 2012

Vad tycker du om kärlek? Mysigt, de bästa som finns!
När kramade du någon sist? Innan!
Saknar du någon speciell person? Yupps!
Har du svårt för att bli kär? nej..
Är du singel? Yupps!
När fick du senast en komplimang? Innan. ^^
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Vet väl inte jag?
Hånglat med nån riktigt ful: Yupps!
Hånglat med fler än 50 pers: Har faktiskt inte koll på sånt..
Gjort något riktigt dumt? Jaa!
Gjort något du verkligen ångrar? Klart jag har!
Åkt ambulans? Japp..
Gjort nåt olagligt? Nej, jag är perfekt? :o haha.. nej men de är klart jag har!
Fått din mamma att gråta? Yupps!
Slagit ner någon? Japp.
Skämts över dina föräldrar? Ja, när jag va mindre..
Sagt jag älskar dig och menat det? Japp! jag menar det varje gång jag säger det!
Tar du droger? Aldrig!
Dricker du? Jag är nykterist!
Vilka kläder sover du i? Olika, oftast bara i trosor!
Vad hatar du verkligen? Sega sms-svar, dåliga dagar, killar som playar, killar som utnyttjar (lika så tjejer.. alltså jag menar, typ om min killkompis gillar en tjej, och hon bara utnyttjar honom)
Varit kär? Ja, vem har inte?
Är du ensam nu? Yupps!
Vill du gifta dig? Ja, om jag någon gång kan släppa killen jag älskar men som jag aldrig kommer få, och vågar satsa på en annan.. 
Vill du ha barn? Ja.
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? haha, jag?
Såg dig gråta? Jenna.
Fick dig att gråta? Simon..
Du delade en dricka med? vet la inte jag?
Du gick på bio med? Kommer inte ihåg.. xD
Skällde på dig? Mamma
Sa någonting till dig och vad var det? ehm, mamma.. "ja, dom hälsade hejdå"
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? japp
Kramat någon? ja 
Pussat någon? Najn
Köpt någonting? najn
Sjungit? japp
Saknat någon? ja
JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? min mobil?
Egen dator? njoo, eller bara jag som använder den dock. men den är allas.
Bra kompisar?Ohja!

Inga kommentarer: