josefine

josefine

tisdag 22 maj 2012

dag 16 - tio saker jag inte kan leva utan

dag 16 - tio saker jag inte kan leva utan
dag 17 - 10 saker om dig själv

dag 18 - smink du använder

dag 19 – detta ångrar jag

dag 20 – den här månader

dag 21 - favoritstaden

dag 22 – dom tio snyggaste killarna

dag 23 – det här får mig att må bättre

dag 24 – det här får mig att gråta

dag 25 - produkter du använder

dag 26 – mina rädslor

dag 27 – min favoritplats

dag 28 – det här saknar jag

dag 29 – mina ambitioner

dag 30 – vad har du hunnit med denna månaden

1. Familj
2.Släkt
3.Vänner
4.Egon
5.Killar
6.Alla djur typ!
7.Skolan är faktiskt en viktig del för mig så därför kan jag inte leva utan den! Jag menar absolut inte lektioner, men alla vänner, roliga/snygga lärare & sånt där!  
8.Min blogg typ xD
9.Mobil
10.Kläder/smink! :)


Jag och mamma

Erica och Jag

Jag och Camilla

Jag, Erica och Jessika

Kajsa!

Otto

Olle

Gabbe

Simon

Tim

Jag och Erica

Elias/Ozzy

Harry

Zalmiac

Egon

Jag och mormor

Jag och Bea

Lollo och Bea

Jag och Bea

Beafiiis

Mormor!

Jag och Lollo

Pappa

Robin

Josefine

Linnea

Matilda

Hanna

Emma

Linn och Madde


Här har ni lite bilder på de som jag inte kan leva utan, de finns mycket mer! Men här är lite iaf! :)

Inga kommentarer: