josefine

josefine

tisdag 22 maj 2012

dag 19 – detta ångrar jag

dag 19 – detta ångrar jag

dag 20 – den här månader

dag 21 - favoritstaden

dag 22 – dom tio snyggaste killarna

dag 23 – det här får mig att må bättre

dag 24 – det här får mig att gråta

dag 25 - produkter du använder

dag 26 – mina rädslor

dag 27 – min favoritplats

dag 28 – det här saknar jag

dag 29 – mina ambitioner

dag 30 – vad har du hunnit med denna månaden

Det finns massor som jag ångrar, men de mesta är väl de jag gjorde mot Simon!
Det är något jag verkligen ångrar! Jag har nu fattat vad de va jag höll på med, men vi ska inte snacka om det för mycket! Det är INGEN som har med det att göra!

Han va den bästa som fanns, jag trodde aldrig att jag ens skulle få höra ett "hej" ifrån han, men de fick jag! Och de va nog de bästa i mitt liv, jag fick höra så mycket mer, både roliga och hemska saker!
De är bara mina närmsta som vet vad som egentligen hände, jag mådde inte bra och jag gjorde bort mig helt totalt!
Och det ända jag vill nu är att spola tillbaka tiden till då jag snackade med denna vackra skönhet!
Jag älskar dig Simon,

Inga kommentarer: