josefine

josefine

tisdag 22 maj 2012

dag 17 - 10 saker om dig själv

dag 17 - 10 saker om dig själv
dag 18 - smink du använder

dag 19 – detta ångrar jag

dag 20 – den här månader

dag 21 - favoritstaden

dag 22 – dom tio snyggaste killarna

dag 23 – det här får mig att må bättre

dag 24 – det här får mig att gråta

dag 25 - produkter du använder

dag 26 – mina rädslor

dag 27 – min favoritplats

dag 28 – det här saknar jag

dag 29 – mina ambitioner

dag 30 – vad har du hunnit med denna månaden

1. Jag är snäll
2. Jag är galen
3. Jag är envis
4. Jag är kanske inte ful, men jag är inte fin heller
5. Jag har dåligt självförtroende och de vet nog redan de flesta!
6. Jag vill vara kär i någon som är kär i mig

7. Jag älskar att känna pirr i magen och klumpar i halsen, för de är äkta kärlek av att vara kär!
8. Jag älskar att mysa
9. Jag älskar mitt liv, kanske inte just nu pga killproblem! Men annars är de svinbra!
10. Jag tycker de räcker med detta!

Inga kommentarer: