josefine

josefine

måndag 4 juni 2012

‎1.Är du singel? - Japp
2.Är du romantisk?- Ja, de tror jag.
3.Har du kramat någon? -Ja
4.Är du kär? - Nja..
5. Har du några syskon? - Japp
6.Har du föräldrar? - Japp, annars skulle jag inte vart född.
7.Om ja, har dina föräldrar skiljt sig? - Ja, tyvärr... -.-
8.Har du bonus syskon? - Japp
9.Har du många vänner? - Ja, så de räcker iaf!
10. Säg 3 utav dina bästa vänner! - Erica, Jessika, Linnea
11.Har du någon gång blivit sviken? - Japp
12.När grät du senast? - Inatt
13.Varför grät du? - Lång historia & det finns ingen mening med att ni ska veta det! Vill ni veta får ni fråga mig privat!
14.Vem gör dig gladast på hela jorden? - Att få se kändisar, att få umgås med fina vänner, att umgås med min familj, och att vara tillsammans med min hund!
15.Beskriv din drömkille med 5 ord. - Snäll, vacker, lång, brunt hår, & blå ögon!
16. Tycker du själv om ditt utseénde? - nja.. ibland, men inte så ofta..
17.Har du bra självförtroende?  - NEJ!
18.Vad gör dig sur? - När föräldrar bråkar om massa onödigt, när någon ljuger.
19.Vill du ha barn när du blir stor? - JA :D
20.Hur många barn vill du ha? - 2
21.Om du får en flicka vad ska hon heta? - Jasmine
22.Om du får en pojke vad ska han heta? - CHARLIE.. nej, men nått gulligt
23.Vad tänker du på just nu? - Vad jag ska ha med mig till lollo :D
24.Vad har du gjort idag? - Vart hemma och tråkat. bloggat, och lite så..
25.Vem älskar du mest? - Mina familjemedlemar!
26.Skriv hela ditt namn. - Meimi Josefine Börjesson
27.Vilken är din naturliga hårfärg? - Brun
28.När fyller du år? - 14 september
29.Hur många har du i din släkt? - många
31.Går de bra i skolan? - japp
32.Och om de inte gör de beskriv varför. - men jag sa ju JA
33.Hur mår du just nu? - sådär!
34.Säg en med magrutor. - Daniel
35.Vad vill du bli när du blir stor? - vet inte.. massör kanske!
36.Gillar du eran skolmat? - NEJ!
37. Vem smsade dig senast? - Lollo
38.vem ringde dig senast? - Lollo
39.Vem kramade du senast? - Pappa
40.säg en snygg kille och en snygg tjej - En snygg kille är sebastian keller, & en snygg tjej är Rebecca!

41.vilken skola går du på? - Ljungarumsskolan
42.vilken skola vill du gå på? - Ljungarumsskolan

43.svarade du ärligt på alla frågor? - Japp

Inga kommentarer: