josefine

josefine

måndag 4 juni 2012

Kille - Hon är fin
Tjej - Hon är hora
- - - - - - - - -
Tjej - Han är sexig
Kille - Han är bög




Jag är en av dom få ungdomar som INTE dricker!
Jag är väldigt stolt över det måste jag säga!´
Jag fattar inte varför man ska förstöra sin kropp med massa alcohol.
Vist folk dricker det för att man tror att man är cool, för det är ett grupptryck, för att man är uppväxt med det, för att man mår bra av att dricka!
Men när ska alla ungdomar egentligen fatta att de är inte bra!
Visst folk dricker det och vet att de är inte bra, men för en viss anledning, endel kanske bara tycker att det är gott!
Men jag ska lova er att i slut ändan är de inte så kul, den dagen ni ligger på sjukhuset, den dagen ni får en sjukdom, och den dagen ni mister era vänner!

Inga kommentarer: