josefine

josefine

måndag 4 juni 2012

Hos lollo

hejsansvejjjjjsan IGEN!
Just nu sitter jag här i soffan hemma hos lollo, mycket trevligt måste jag säga!
Jag har bakat rabarberpaj IGEN, och diskat åt lollo & sebbe! (latmaskar).. vill att jag ska komma hit & att jag ska ställa mig och diska? inte okej..
Men vi har också ätit lite tacos, gottgott! :)
Sen har jag ont i ryggen också, usch.. men de går väl över, nu ska jag mysa framför tv:n och lyssna på när dom två typ pratar om något random medans dom duschar.. ;/
Men ha en fin kväll, vi kanske hörs sen igen, för jag är på sånt jätte bra blogghumör idag som ni kanske märkt! & sen har jag haft massor av läsare, och de gör allting så mycket roligare, jag skiter faktiskt fullständigt i ifall jag inte får några kommentarer, för de är inte så viktigt!
Jag skriver på denna bloggen för att de är kul & för att jag ska ha något att roa med mig när jag har brist på liv...

Inga kommentarer: