josefine

josefine

söndag 3 juni 2012

Alla tårar, alla leende, all lycka, allting!
Jag kan fortfarande inte fatta det!
Det va den absolut bästa dagen detta året och många andra år! Visst man säger så om allt, detta va min bästa dg i livet!
Jag har haft väldigt många bra dagar i livet, men detta va en av dom jag alltid kommer att minnas!
Jag åkte upp till a6 med Erica vid 12 tiden ungefär, vi stodoch snackade med Jessika & Kim till en början.. Sen började man snacka med folket runt om, och ja.. Vad ska jag säga?
Vi satte oss ner, och bara hade allmänt kul tills klockan blev typ 5, då började dom sitt genrep!
Jag kunde ingat annat än bara le!
Jag har fått en stor dröm uppfylld , och de va att få se Danny (live)!

Jag mår så sjukt bra på alla sätt, jag vill bara åka på varenda rix fm nu, och hoppas på att han faktiskt är där!

Danny & hans dansare Anton!
Ni fick mig att le & gråta!
Jag älskar er, även fast jag inte dirket känner er personligt!
Men ni är helt fantastiska!















inte tillåtet att kopiera!

Inga kommentarer: