josefine

josefine

söndag 3 juni 2012

tårar är gjort av 1% vatten.. och 99% av känslor.
 
 
Den dagen alla börjar fatta det! Den dagen blir mitt liv ett plus!

Jag vet längre inte vad jag egentligen vill, just nu är allt bara kaos!
Jag vill inte bo hemma!
Jag vill inte behöva vara inblandat i ALLT!
Jag vill kunna vara den jag va igår, ja just precis den jag va igår!
Jag mådde bra till 1100010010101010 %.. men nu är allt helt snet!
Jag vill INTE låta som om folk ska tycka synd om mig nu, jag bryr mig inte vad ni får för tanke om mig när jag skriver detta!
Men de finns alltid en anledning till saker, eller hur?
Jag vill heller inte ha upmärksamhet!
Utan de ända jag vill ha ut på detta är att folk måste lära sig att förstå sig på andra. Inte bara tänka på sig själva!
Skulle jag tillexempelt bara gå runt och tänka på mig själv året om? Hur många vänner tror ni jag skulle ha kvar sen då? Man tröttnar faktiskt!
Säger inte att ALLA gör det, men de finns många som gör det!
 
Men nu ska jag sova, gonööööt!

Inga kommentarer: