josefine

josefine

söndag 3 juni 2012


Det var en gång en liten flicka som sa till sin mamma : " Mamma , vet du vad , vet du vad? " Mamman hade inte tid med flickan och bad henne att gå in på sitt rum och leka . Efter en stund kom flickan ut och sa än en gång , " mamma vet du vad , vet du vad ? ". Mamman blev mycket irriterad och skrek till flickan att gå ut och leka med en boll i trädgården . Flickan gjorde som mamman sa , men så tapp...ade hon bollen och den rullade ut på gatan . Flickan kollade sig inte för innan hon gick ut på vägen , hon såg inte bilen som körde allt för fort för att hinna stanna . Mamman hörde en smäll och sin flickas skrik . Hon sprang ut och fann sin flicka blodig på vägen . Flickan sa ännu en gång , " mamma , vet du vad , vet du vad ? " Mamman svarade , " Ja, vad är det lilla gumman ?" " Jag älskar dig , mamma.." detta var den sista minuten flickan levde , kopiera detta om du älskar din mamma♥ Jag vet att 96% av er inte orkar posta denna på sin logg/blogg eller något annat, men dom som har ett hjärta gör nog!

Jag är inte sån som gör sånthär annars!
Men nu kände jag att jag har inget annat att skriva om! Och ett inlägg om att man älskar sin mamma funkar väldigt bra då tycker jag!
När jag har den andra datan kommer bilderna från igår upp på bloggen! Jag är helt jävla kär!




Inga kommentarer: