josefine

josefine

onsdag 29 augusti 2012

15 år - bästavän!

Idag fyller min fina vän Nancy 15 år!
Jag har nästan aldrig nämnt henne på bloggen!
Men jag och Nancy umgicks dag in och dag ut i 5-6!
Och jag saknar det, jag saknar att höra hennes röst varje lektion, jag saknar att kunna prata med henne när jag vill, alla rasterna och så!
Hon är min bästavän nu också, och kommer alltid att vara vad som än händer!
hon får mig verkligen att le! Jag skojar inte, allt hon säger är så himla bra, hennes ord är perfekta! Jag älskar dom verkligen, hon kommer alltid med såna klocka förslag, och med såna underbara meningar! 
Hon va tyvärr inte i skolan, med tanke på vad hon har vart med om det sista nu.. och jag tänker inte nämna vad!
Men jag tänker på henne hela tiden, och håller tummarna för henne dag in och dag ut!
Jag älskar dig Nancy, och grattis på din stora dag, hoppas den va bra! ♥♥

Inga kommentarer: