josefine

josefine

onsdag 29 augusti 2012

Hejsan, kom hem för typ en timme sedan!
Så sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart.. Vill bara sova, vill bara vara hos honom.. Vill så mycket mer än vad som går..


Skolan idag va iaf helt okej måste jag säga.. Fast jag slutade 15.20.. Sen satt jag och Britta (kontaktlärare) och snackade till ungefär 16.30.. hehe. surt.. Men mycket snällt att hon tar sig tiden att hjälpa oss elever.. När hon egentligen kan göra sitt, typ rätta läxor/prov osv.. 
Vi gick iaf igenom det som jag missade i 8an.. Och det känns redan bra, pluggar jag riktigt mycket nu, så kan jag nog klara detta.. Jag ska inte gå ut 9an med några jävla "F" ! De är bara så, jag ska fixa detta. okej? :)

Efter att ha kommit hem vid 5 över 5 ungefär så åt jag lite, och sen pluggade jag.. Och nu ska jag städa och vänta på att mamma ska snacka klart med Anna-Karin så att hon kan hjälpa mig med den där himla biologin..
Men ni får ha det susen, så hörs vi säkert snart igen, pusshej! 


Juste... Vi tog ju klassfoto, elevskyddsombudsfoto & elevrådsfoto idag också... Och jag har nog inte skrattat så mycket som jag kommer göra på dessa bilder.. hehe... Men jag va seriös på något hoppas jag.. och de är just de fotot jag hoppas att han tar.. annars så jäääävlar blir jag surig (a)



syns ju inte sådär jätte bra på dessa bilder.. men de ligger seriöst saker över hela mitt rum.. (a) 

Inga kommentarer: