josefine

josefine

onsdag 29 augusti 2012

Skulle verkligen inte säga nej till att få komma bort ett tag..
jag va glad hela dagen enda till jag kom hem.. ett rent helvete om jag ska säga så..
Skulle ännu mindre säga nej till en egen lägenhet, att slippa skolan, att få låsa in mig i ett rum, bara vara för mig själv och slippa allt! Kunna göra va jag vill utan att någon klagar... Kunna leva utan att någon ber mig att göra något annat..
Jag försöker göra så himla mycket för min familj, för mina vänner och allt.. Ska jag vara ärlig så skiter jag faktiskt fullständigt i mig själv väldigt mycket!
Mitt självförtroende sjunker, jag känner att jag är ett problem, jag är irriterande, jag är bara ivägen.. folk störs sig på mig helt enkelt.. Inte för att någon sagt det eller så.. men de är så det känns just nu..
Folk säger dock hela tiden till mig att jag vill ha uppmärksamhet? Men jag ska tala om för er att jag hatar att vara i så kallade "centrum".. Jag ogillar när folk kollar på mig för mycket!
Jag är mig själv, de är det ända jag är! Jag trivs över att vara mig själv, jag vill verkligen inte vara någon annan..
men att få bo under någon annans tak just nu.. de hade jag så gärna gjort..

Jag försöker vara glad
Jag försöker vara trevlig mot alla
Jag försöker att sprida lycka
Jag försöker sköta skolan
Jag försöker att hjälpa dom som har det svårt
Jag försöker att inte gråta över varenda sak som jag alltid gjorde förr
Jag försöker verkligen mer ALLT! men ibland går det verkligen inte.. Min ork räcker inte till längre.. Den gör inte det! Så jag säger det här och nu.. Förlåt om jag inte frågar hur du mår, förlåt för att jag aldrig hör av mig, förlåt!
Men de ända som verkligen visar att de verkligen finns till just nu är Jessika & Emma, och det vill jag verkligen tacka dom för! dom får mig att lee varenda dag! Jag älskar er tjejer ni är guld värda!

Inga kommentarer: